فرش کاشان در سمنان

فرش ایرانی معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین فرش ماشینی در جهان است و افراد مشهورخارجی نیز طرفدار فرش و قالی ایرانی هستند. در ایران چندین شهر در صنعت تولید فرش ماشینی و دستبافت فعال هستند و کاشان نیز یکی از معروف‌ترین آنها است. طرح‌های فرش کاشان طرح‌هایی اصیل است و بی‌شک طرفداران خاص خود را دارد. فرش کاشان به اکثر مناطق ایران عرضه می‌شود و در شهر سمنان نیز می‌توانید به صورت غیر حضوری و یا حضوری خریداری کنید. هایپرفرش در سمنان نمایندگی ندارد اما به صورت اینترنتی و با برقراری تماس تصویری به راحتی می توانید سفارشتان را ثبت نمایید.

فرش کاشان در سمنان + شهر فرش سمنان

خرید فرش کاشان در سمنان

برای خرید فرش کاشان در سمنان می‌توانید به هایپرفرش سر بزنید. در هایپرفرش می‌توانید فرش‌های مختلف را با توجه به دسته بندی‌ که سایت هایپر فرش انجام داده است، به صورت اینترنی خریداری کنید. همچنین برای خرید فرش می‌توانید با شماره تماس واتساپ ما به صورت تماس تصویری با کارشناسان، فرش مورد علاقه خود را با ارزان‌ترین قیمت‌ها انتخاب کنید. برای راهنمای خرید فرش کاشان به سایت هایپرفرش مراجعه کنید.

نمایندگی فرش کاشان در سمنان

سایت هایپر فرش با توجه به واجد شرایط بودن و شایستگی آن برای نماینده شدن توانسته است تا نمایندگی انواع فرش کاشان در سمنان را اخذ کند .از چندین کارخانه نمایندگی دریافت نماید. پس خیالتان راحت باشد چون می‌توانید اکثر فرش‌ها را با چند سال ضمانت خریداری کنید. در هایپرفرش انواع فرش ماشینی موجود است.

خرید اینترنتی فرش کاشان در سمنان

برای خرید اینترنتی فرش از منو بالا دسته بندی مورد نظرتان را انتخاب نموده و فرش موردنظرتان را به سبد خریدتان اضافه نمایید. این سایت انواع فرش‌ها را برای راحتی کاربر دسته بندی کرده است. این دسته بندی براساس برند فرش، جنس فرش، انتخاب شانه فرش، طرح فرش و زمینه فرش آورده شده است. در سایت هایپر فرش می‌توانید فرش‌ها را براساس برند فرشتان انتخاب کنید. در سایت، چندین برند آورده شده است که نمایندگی رسمی آن ها هستیم؛ برند فرش قیطران، فرش محتشم، فرش الماس کویر، فرش ساتراپی، فرش شاهکار زرتشت، فرش پامچال، فرش سیزان. اگر براساس جنس بخواهید انتخاب کنید، این فرش ها در چندین جنس که در ادامه میبینید بافته می شود که بهترین آن ها نخ اکریلیک است؛ جنس اکریلیک، پلی استر، بی سی اف (BCF)، پلی پروپیلن هیت ست، میکرو اکریلیک. همچنین فرش‌ها را براساس شانه و تراکم فرش دسته بندی کرده ایم تا فرش را به راحتی با تراکم مورد نظر انتخاب کنید. شانه فرش روی ریز نقش بودن فرش تاثیر دارد چون به عرض فرش اشاره دارد و تراکم فرش نیز گره‌های طولی فرش است که اگر تعدادش بیشتر باشد فرش محکم‌تر است. برای خرید فرش ۷۰۰ شانه، خرید فرش ۱۰۰۰ شانه، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه کلیک کنید.

در سایت هایپرفرش می‌توانید با توجه به نیاز خود در قسمت جست و جوی محصولات، گزینه فرش‌های ارزان را انتخاب و ارزان‌ترین فرش‌ها را خریداری کنید. در قسمت جست و جوی محصولات، فرش‌ها را بر اساس طرح و زمینه‌شان نیز طبقه بندی کرده است تا راحت‌تر بتوانید به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

فرش کاشان در سمنان + شهر فرش سمنان

فرش کاشان در سمنان + شهر فرش سمنان

شهر فرش سمنان

تاکنون در شهر سمنان برای شهر فرش شعبه ای ثبت نشده است. یکی از جدیدترین فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه فرش، هایپرفرش می باشد. درهایپرفرش کلکسیون‌های مختلفی وجود دارد؛ کلکسیون طرح‌های خشتی، فرش‌ های افشان، فرش‌های لچک و ترنج و طرح‌های تلفیقی. برای خرید فرش افشان، خرید فرش خشتی، لچک و ترنج کلیک کنید. فرش‌ها به صورت قسطی نیز به فروش می‌رسد. فرش یک کالای محبوب و اساسی برای منزل ما ایرانیان به شمار می‌آید. سایت هایپرفرش، طرح‌های مختلفی را برای خرید قسطی فرش در سایت خود قرار داده است. این طرح برای این است که گرانی نتواند مانع خرید شما از کالاهای اساسی شود.

یک طرح آن خرید اقساطی با چک بدون سود و بهره است. طرح دوم خرید اقساطی فرش با کالا کارت است. طرح سوم خرید اقساطی ۳۶ ماهه است. طرح چهارم خرید اقساطی بدون چک است. طرح اول اینگونه است که ابتدا یک مبلغی پیش پرداخت می‌شود و مابقی طبق فاکتورتان قسط بندی می شود. در این روش سودی لحاظ نمی‌شود و باید مبلغ اصلی را به صورت چک بپردازید. برای طرح دوم نیز از بانک قرض الحسنه درخواست وام فرش می‌کنید و با کمترین سود به شما عرضه می‌شود. نوع سوم اینگونه است که شما به بانکی که طرف قرارداد است معرفی می‌شوید بعد از اینکه وام را دریافت کردید خریدتان را انجام می دهید و بازپرداخت از طریق بانک است. طرح آخر قسط ۳۶ ماهه است که در طی ۳۶ ماه قسط خود را پرداخته و این قسط همراه با ۱۸ درصد سود است.

فرش کاشان در سمنان + شهر فرش سمنان

خرید قسطی باعث می‌شود تا قدرت انتخاب شما در خرید فرش بالا رود و می‌تواند از محدودیت‌های موجود برای انتخاب فرش بکاهد و شما با خیال راحت طرح و رنگ و جنس مورد علاقه خود را خریداری کنید. مدت زمان تحویل کالا اگر که کالا آماده باشد، در ایام کم ترافیک بین ۳ الی ۴ روز ارسال می‌شود و اگر کالا وارد تولید شود ۱۵ الی ۲۰ روز زمان می‌برد تا ارسال شود. برای پرداخت هزینه فرش می‌توانید بصورت آنلاین و در محل پرداخت کنید. پرداخت در محل به این صورت است که ۱۰ درصد بیعانه را می‌پردازیم و سپس بقیه هزینه را درب منزل پرداخت خواهید کرد. هزینه ارسال سفارش‌ها رایگان است. اگر تیپاکس در شهر شما موجود باشد سفارش با تیپاکس به دست شما می‌رسد و اگر شهر شما تیپاکس را تحت پوشش قرار ندهد، سفارش با اتوبوس یا باربری به دست شما خواهد رسید. 

آدرس شهر فرش سمنان

همانطور که گفته شد تا آبان ماه ۱۴۰۱ هیچ شعبه ای برای شهر فرش ثبت نشده، پس آدرسی نیز برای شهر فرش وجود ندارد. اگر امکان مسافرت به شهر اصفهان دارید می‌توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید: اصفهان_خیابان جی_صد متر مانده به چهار راه اریسون_روبرو خانه ژیمناستیک قالی الماس کویر نقشه دقیق آن بر روی سایت در قسمت “تماس با ما” و یا در “آدرس ما” قرار داده شده است. خرید فرش کاشان در فرش الماس کویر برای همه عزیزان در سراسر کشور به راحتی و با تنوع بالا امکانپذیر است.

همراه عزیز هایپرفرش شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش شهر فرش در مقاله آموزش خرید اینترنتی فرش از شهر فرش با ما همراه باشید.

شماره تماس شهر فرش سمنان

شماره تماس نیز برای شهر فرش موجود نمی باشد و اگر سوالی دررابطه با فرش و خرید فرش ماشینی دارید چند راه‌ برای تماس وجود دارد. می‌توانید از طریق شماره‌های ۰۳۱۳۵۲۲۹۲۴۴ یا ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ با ما مستقیم تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می‌توانید با واتساپ شماره‌ی ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ ارتباط مستقیم داشته باشید. پشتبانی آنلاین سایت نیز همیشه در دسترس است. همچنین می‌توانید به آدرس هایپرفرش به صورت حضوری مراجعه کنید. ایمیل سایت نیز info.hyperfarsh.com است. با وجود اینکه کارشناسان ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند، اگر پاسخی برای پیامتان دریافت نکردید از آخرین روش برای برقراری ارتباط به ما پیام بفرستید. برای این کار از فرم درخواست موجود در قسمت “تماس با ما” سایت استفاده کنید و متن خود را وارد کادر کنید و سپس ارسال کنید.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده ۱۰ درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت ۶۰ ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *