خرید فرش ماشینی در اهواز

یکی از لوازم خانگی که خانه را بسیار متفاوت می نماید و به آن روح می بخشد فرش است. فرش ها کاربردهای فراوانی به جز زیبایی دارند. فرش یکی از تولیدات داخلی کشورمان به شمار می رود. سراسر جهان ایران را به عنوان مهد بهترین و زیباترین فرش های دنیا می شناسند. صنعت فرش ماشینی از صنعت های بزرگ و توسعه یافته و عاملی برای افزایش تجارت با کشور های دیگر است. فرش ها به صورت کلی به دو دسته ماشینی و دستباف تقسیم می شوند. تفاوت این دو در نحوه ی تولید و الیاف آنها است. در این متن می خواهیم به صورت کامل در مورد فرش ماشینی در اهواز و خرید فرش کاشان در اهواز و نمایندگی فرش کاشان در اهواز صحبت کنیم، عزیزان شهرهای آبادان- ایذه-بندر ماهشهر – بهبهان – خرمشهر – دزفول – سوسنگرد – رامهرمز شوشتر- مسجد سلیمان -اندیمشك- باغمك -شادگان -شوش- امیدیه با ما همراه باشید.

نمایندگی فرش کاشان در اهواز

قیمت فرش ماشینی در اهواز

فرش های ماشینی فرش هایی هستند که توسط دستگاه های مکانیکی تولید می شوند. بافت فرش در این نوع از فرش ها یک الگوی تکرار شونده دارد با تکرار این الگو ها ساخته می شود. مواد اولیه ای که در تولید فرش ماشینی استفاده می شود نسبت به مواد اولیه ی فرش های دستباف مناسب تر است و مواد فرش های دستباف گران تر است. به دلیل این که فرش های ماشینی توسط دستگاه های مکانیکی تولید می شوند سرعت تولید آنها بالاتر از فرش های دستباف است. تمامی مواردی که بیان کردیم باعث شده اند که فرش های ماشینی قیمت مناسب تری داشته باشند و طرفدار بیشتری نیز داشته باشند. البته قیمت فرش ماشینی بر اساس شانه و تراکم نیز متفاوت می باشد.

فرش ماشینی در اهواز و فرش فروشی در اهواز

همانطور که میدانید فرش ماشینی در اهواز انواع متفاوتی دارد. از انواع بیشمار فرش ماشینی می توان به فرش کاشان و فرش قیطران و فرش محتشم و … اشاره نمود. فرش ها بر اساس بافت و مواد اولیه و شانه و تراکم و طرح های مختلف دسته بندی می شوند. در فرش های مصنوعی از طیف های گسترده ی الیاف مصنوعی استفاده می شود. فرش های ماشینی در اهواز از ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ شانه در طرح های متفاوت وجود دارد. علت تفاوت قیمت در فرش ها مربوط به شانه ی فرش می باشد. این افزایش به علت متراکم شدن بیش از حد دندانه های شانه ی فرش و سخت تر شدن تولید و تعمیر دندانه ها و …. است. در هایپرفرش به راحتی می توانید خرید فرش ۷۰۰ شانه، خرید فرش ۱۰۰۰ شانه، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه را با خاطره ای به یادماندنی خرید کنید.

نمایندگی فرش کاشان در اهواز

فرش کاشان در اهواز و نمایندگی فرش کاشان در اهواز

یکی از برند های معروف فرش ماشینی در اهواز برند فرش کاشان است. کاشان یکی از شهر های مرکزی ایران است. در جنوب کویر نمک و دریاچه ی قم قرار دارد. یکی از سوابق درخشان شهر کاشان تولید فرش است. قالی های ابریشمی نقره باف و زرباف که به قالی های شاه عباسی نیز معروف هستند از تولیدات شهر کاشان به شمار می روند. فرش کاشان بافتی بسیار ریز و ظریف دارد. همین کار باعث ایجاد حالت های برجسته در ظاهر فرش می شود. فرش های کاشان دارای زمینه ای لاکی با حاشیه ای سرمه ای رنگ هستند. فرش های کاشان عموما میان ۳۰ تا ۴۵ رج تولید می شوند. یکی از ویژگی هایی جالب که در مورد فرش های کاشان وجود دارد اندازه آن می باشد. با توجه به این موضوع که امروزه فرش های کاشان در اندازه های بسیار متفاوت یافت می شوند اما در زمان قدیم شهرتشان به اندازه ی آنها بوده که در اندازه یک سجاده بافته می شده است. هایپرفرش خرید انواع طرح های فرش ماشینی همچون خرید فرش افشان، خرید فرش مدرن، خرید فرش کلاسیک را به راحتی امکانپذیر کرده است.

فرش محتشم در اهواز

یکی از تولیدکنندگان به نام در زمینه تولید فرش ماشینی در اهواز فرش محتشم است. این تولید کننده از سال ۱۳۷۲ شوع به کار نموده است. سابقه ای تقریبا طولانی دارد در تولید انواع فرش های ماشینی با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا دارد. فرش محتشم دارای تراکم بالا و ضد حساسیت و مقاومت بالا در برابر شست و شو و ساییدگی و تنوع بالایی نیز دارد. تنوع تولیدات این شرکت بسیار بالا است و هر نوع از سلیقه را پوشش می دهد. تولیدات فرش محتشم : خرید فرش های کلاسیک و خرید فرش کودک و فرش کهنه نما و فرش های تکه دوزی شده و فرش های فانتزی و تابلو فرش ها و … اشاره نمود. بیشتر کسانی که این فرش را خریداری نموده اند رضایت بالایی از کیفیت فرش های این برند داشته اند.

نمایندگی فرش کاشان در اهواز

خرید فرش کاشان در اهواز

فرش قیطران در اهواز

یکی دیگر از برند های معروف در زمینه ی تولید فرش ماشینی برند فرش قیطران می باشد. این برند سی سال سابقه ی تولید فرش در زمینه های متنوع و مختلف را دارد. این برند در تمامی سال های تولید خودش همواره کوشیده است کیفیت مطلوبی را به خریداران خود ارائه دهد. فرش قیطران از زمان تاسیس شرکت خود با در اختیار داشتن بزرگترین واحد های طراحی فرش دقت کافی در زمینه انتخاب رنگ های جذاب متناسب با ذوق و سلیقه ی مشتریان و استفاده نمودن از بهترین مواد موجود در بازار سعی خود را کرده است که محصولی با کیفیت و با بالاترین استاندارد جهانی ارائه دهد. بخش ریسندگی قیطران با استفاده از جدیدترین و بهترین دستگاه های روز دنیا از زمان تاسیس تا به امروز بهترین فرش های موجود را به بازار ارائه دهد به همین سبب اولین فرش ۱۵۰۰ شانه جهان را تولید نمود است.

خرید اینترنتی فرش ماشینی در اهواز و کیانپارس

امروزه با وجود پیشرفت های بسیار شما میتوانید به راحتی در کمترین زمان و بدون نیاز به مراجعه نمودن به مکان خاصی خرید خود را انجام دهید. با استفاده از فروشگاه ها و هاییپر فرش های مختلف در اینترنت می توانید خرید فرش ماشینی در اهواز را به راحتی مشاهده نمایید. هایپر فرش فروشگاهی اینترنتی است که شما می توانید وارد سایت شده و به راحتی هر مدل و طرح و برندی را که دوست دارید به صورت نقد یا خرید قسطی فرش خریداری نمایید. این فروشگاه اینترنتی نمایندگی برند های معتبری چون قیطران و محتشم و کاشان، فرش سیزان، فرش الماس کویر و … را دارد. در بخش خریداری برای مشتریان فروش با شرایط ویژه اقساطی و ارسال رایگان و تضمین کیفیت و … را ارائه داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین می توانید به صورت حضوری و یا به صورت تماس تصویری و …. اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *