خرید فرش ماشینی در اصفهان

اصفهان، این شهر تاریخی زیبا به عنوان مهد هنر و فرهنگ ایران شهرت دارد. وجود انواع صنایع دستی نظیر خاتم‌کاری، منبت‌کاری، نگارگری، سوزن‌دوزی، قالی‌بافی و غیره در این شهر توجه همگان را به خود جلب کرده‌است. همواره در فصول مختلف سال بازدیدکنندگان و گردشگران از سراسر جهان با شوق خرید محصولات هنری اصفهان، به این شهر سفر می‌کنند. از آن جایی که در بازه‌ای از تاریخ این شهر پایتخت ایران بود، پیشرفت‌های بسیاری از جمله شکوفایی هنر فرش‌بافی در این شهر شکل گرفتند. فرش ماشینی در اصفهان به علت تنوع طرح و رنگ و هم‌چنین استفاده از انواع جنس نخ تار و پود آن، مشتریان بسیاری را جذب خود کرده‌است. با هایپرفرش برای خرید فرش در اصفهان به صورت حضوری و اینترنتی همراه باشید.

خرید فرش ماشینی در اصفهان + خرید فرش کاشان در اصفهان

خرید فرش ماشینی در اصفهان + خرید فرش کاشان در اصفهان

خرید فرش کاشان در اصفهان

در تولید فرش ماشینی در اصفهان کارخانه‌ها سعی بر به کار بردن طرح‌هایی مشابه با نمونه‌های دست‌بافت دارند. طرح فرش اصفهان معمولا بسیار ظریف و دقیق است و دارای تنوع رنگی بالا می‌باشد؛ در نقش و نگار این فرش ماشینی معمولا از رنگ‌های سرد و هم‌چنین قرینگی به وفور استفاده می‌شود. بیشتر این طرح‌ها از بناهای تاریخی اصفهان الگو گرفته‌اند. از جمله طرح‌های فرش اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

• طرح گل‌های اسلیمی: طرح اسلیمی که یکی از ۷ طرح اصلی تصویرگری سنتی ایران می‌باشد، نماد درخت زندگی است. در طرح اسلیمی فرش ماشینی در اصفهان، ساقه‌های به هم پیچیده‌ در کنار منحنی‌هایی که نشان از جاودانگی زندگی دارند مشاهده می‌شوند. در خرید فرش کلاسیک طرح های اسلیمی بیشتری را همراه دارید.

• طرح گل‌های شاه‌عباسی: این نقش پررمزوراز از دوران صفویه در اصفهان رونق یافته‌است و اشاره به فرهنگ غنی مردم اصفهان دارد. با نگاه دقیق به این طرح، تصویر یک باغ پر از گل در مقابل شما نمایان می‌گردد. در طرح گل‌های شاه‌عباسی ، قرینگی تنها در نیمی از فرش رعایت شده‌است و اینگونه چشم‌نوازی دوچندان گشته‌است. در این طرح فرش ماشینی در اصفهان، به دنبال گل نرگس یا همان لاله‌ی عباسی باشید که نشانه‌ی آن دو دایره و دو عدد برگ می‌باشد.

نمایندگی فرش کاشان در اصفهان

شهر کاشان واقع در استان اصفهان، دارای قدمت تاریخی می‌باشد؛ به نحوی که به نظر می‌رسد اولین استقرار در فلات ایران، در این نقطه اتفاق افتاده‌است. فرش کاشان به نقش و نگار‌های زیبایش شهرت دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• طرح افشان: این طرح از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین طرح‌های فرش کاشان محسوب می‌شود. در این طرح ترنج از میانه‌ی فرش حذف شده‌است و در عوض گل‌های پراکنده‌ی زیبا در حاشیه‌ها حضور دارند. خرید فرش افشان برای منازل کوچک و محیط های بسته مناسب تر است.
• طرح لچک ترنج: در صورتی که در یک چهارم نقشه‌ی میانی فرش یا اصطلاحا لچک فرش، میوه‌ی بالنگ یا ترنج را مشاهده کردید فرش مذکور دارای طرح لچک ترنج می‌باشد. معمولا در فرش کاشان، اندازه‌ی ترنج کوچک است.

قیمت فرش ماشینی در اصفهان

خرید فرش ماشینی در اصفهان + خرید فرش کاشان در اصفهان

خرید فرش ماشینی در اصفهان + خرید فرش کاشان در اصفهان

قیمت فرش ماشینی کاشان در اصفهان به چند المان بستگی دارد و متغیر می باشد. اولین گزینه شانه و تراکم می باشد، به این صورت که خرید فرش ۷۰۰ شانه هزینه قیمت پایینتری را برای شما دارد تا خرید فرش ۱۵۰۰ شانه. مورد بعدی سایز فرش است که خب خرید فرش ۶ متری نصف خرید فرش ۱۲ متری برای شما هزینه بردار است. مورد بعدی جنس نخ فرش می باشد، فرش هایی با جنس پلی استر و bcf نسبت به فرش های امریلیک خیلی پایینتر است. اما خرید فرش اکریلیک بسیار معقول تر است زیرا فرش هایی که با نخ اکریلیک تهیه شده بسیار با دوام و نرم تر است.

خرید اینترنتی فرش ماشینی در اصفهان

هایپرفرش یک فروشگاه اینترنتی است که فرش‌ها را طبق منو دسته‌بندی کرده‌است و امکان خرید فرش ماشینی در اصفهان به صورت حضوری و اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند. این فروشگاه طبق منوی سایت، نمایندگی چندین شرکت را بر عهده دارد. با خرید آنلاین فرش ماشینی در هایپر فرش، شما امکان بررسی باحوصله‌ی خصوصیات مد‌نظرتان را خواهید‌ داشت. هنگام خرید از این فروشگاه اینترنتی، شما امکان مشورت با کارشناسان، دریافت تخفیف، خرید قسطی و پیش‌خرید محصولات را خواهید داشت. در زمان انتخاب محصول به مشخصات کلی فرش از جمله تعداد رنگ، کیفیت، ابعاد، جنس نخ، طرح و غیره توجه لازم را داشته باشید. هم‌چنین جهت خرید حضوری فرش ماشینی در اصفهان می‌توانید به فروشگاه هایپر فرش در خیابان جی، نرسید به چهارراه اریسون، روبرو خانه ژیمناستیک، هایپرفرش الماس کویر مراجعه کنید.

تماس تصویری و خرید فرش

بعضا دیده شده که بسیاری از مشتریان برای اطمینان از دنیای مجازی که به آن اعتماد کردند تقاضای تماس های تصویری دارد و بسیاری از فروشندگان در برابر این کار مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید در هرجای دنیا و در سایت هایپر فرش، فرش ماشینی خود را تهیه نمایید و از کارشناسان هایپر تقاضای تماس تصویری داشته باشید. شما می توانید از مرحله به مرحله ارسال فرش خود با خبردار باشید.

تماس تصویری و خرید فرش

تماس تصویری و خرید فرش

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *