با توجه به تفاوت سلیقه افراد، به قطع نمیتوان فرشی را به عنوان زیباترین و بهترین فرشهای ۱۵۰۰ شانه کاشان ۱۴۰۰ معرفی نمود. ولی با توجه به میزان فروش طرحهای متفاوت میتوان بر اساس پر فروشترین فرشهای ۱۵۰۰ شانه ، زیباترین یا بهترین فرشهای ۱۵۰۰ شانه تولید شده را معرفی کرد. در ادامه زیباترین فرش ۱۵۰۰ شانه بر اساس رنگبندی متفاوت و بر مبنای میزان فروش آنها معرفی گردیده است.
خوشحال میشویم بدانیم بر اساس نظر شما کدام طرح زیباترین فرش ۱۵۰۰ شانه میباشد.

زیباترین و بهترین فرشهای ۱۵۰۰ شانه

زیباترین و بهترین فرشهای ۱۵۰۰ شانه در هایپرفرش

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح چهلستون، تلفیقی از دو طرح سنتی و ساخت طرحی نوین

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح چهلستون : طرح چهلستون از فرش های دستباف گونه فرش ساتراپی ،با تراکم ۴۵۰۰ می باشد که بسیار ظریف و خوش نقش است. در این طرح خشت هایی با طرح های جذاب با اصولی خاص و رنگبندی عالی در کنار هم قرار دارند که به ترنجی بزرگ وسط وصل می شوند. ترکیب خشت و ترنج در این طرح، زیبایی فرش را چندین برابر کرده است. در اکثر مواقع ترنج با لچک همراه می شود در حالی که در این فرش لچکی دیده نمیشود. این فرش یکی از پرفروشترین فرش های ۱۵۰۰ شانه است. این فرش یکی از انتخاب های افراد سخت پسند است و به راحتی با رنگبندیهای متفاوت برای دکوراسیون ماننده پرده و مبل هماهنگ میشود. اصالت فرش طرح خشتی، اصالتی چندین و چند سال است که یکی دیگر از دلایل انتخاب فرش است. با کلیک بر روی عکس فرش به صفحه فرش چهلستون هدایت می شوید و می توانید سایر مشخصات این فرش زیبا اطلاع کسب نمایید.

بهترین فرش 1500 شانه کاشان

طرح مهرگان، چالش تشخیص فرش دستباف از ماشینی

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح مهرگان کرم: طرح مهرگان از زیباترین و بهترین فرشهای ۱۵۰۰ شانه کاشان در سال ۱۴۰۰ است، طرح این فرش کاملا ایده گرفته از طرح دستباف نایین میباشد و تشخیص این فرش را از فرشهای دستباف کاری مشکل کرده است. فرش مهرگان ترکیبی از فرش طرح لچک و ترنج و طرح های اسلیمی است. این فرش یکی از انتخاب های اکثر عروس خانم ها است و این انتخاب به دلیل اصالت فرش، رنگبندی روشن و لایت، دستباف گونه بودن فرش و قابلیت ست کردن با هر دکوراسیونی می باشد. برای اطلاع از فرش مناسب جهیزیه می توانید به مطلب خرید فرش جهیزیه مراجعه کنید. کنار هم قرار گرفتن رنگ های سرمه ای، نخودی و کرم در این فرش جذابیت بسیار زیادی به فرش داده است. پیشنهاد میکنم روی فرش کلیک کنید و عکس های دیگر فرش را مشاهده نمایید.

بهترین فرش 1500 شانه کاشان

طرح مهرو، فرشی بر گرفته از طرح اصیل خشتی

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح مهرو فیلی: فرش قیطران طرح خشتی مهرو از جدیدترین و پرفروشترین فرش های ۱۵۰۰ شانه برند قیطران است. این فرش تشکیل شده از خشت های مرتب که پر از طرح های اسلیمی و متفاوت است. رنگ فیلی به کار رفته در این فرش جزو رنگ های جدید فرش ماشینی است که به راحتی با اکثر رنگ ها ست می شود و دست شما را برای انتخاب دیگر وسایل باز کرده است. توجه کنید که رنگ فیلی از رنگ های فرش زمینه روشن است اما زود کثیف نمی شود و این گزینه بسیار مناسبیست برای کسانی که فرش رنگ روشن میپسندند ولی نمیخواهند دردسر شست و شوی مدام فرش را داشته باشند. با کلیک بر روی فرش به صفحه فرش قیطران طرح خشتی مهرو هدایت می شوید و می توانید این فرش را در منزل خود داشته باشید.

بهترین فرش 1500 شانه کاشان

طرح شهرزاد، نسل جدید طرح افشان

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح شهرزاد: طرح شهرزاد طرحی یکی از زیباترین و پرفروشترین فرش های کاشان در هایپرفرش می باشد. در فرش های طرح افشان لچک و ترنج به طور کامل حذف شده و تمامی طرح های اسلیمی فرش به طور یکنواخت در سراسر فرش پخش شده است. همانطور که در تصویر این فرش زیبا میبینید طرح ها مانند پیچک از پایین تا بالای فرش رشد کرده اند. علاوه بر طرح جدید این فرش رنگ فیلی به کار برده شده در فرش دومین دلیل انتخاب فرش است. رنگ فیلی علاوه بر جدید بودن چرک تاب بوده و کثیفی را نشان نمی دهد. کف پهن این فرش بسیار زیبا و دلنشین است. با توجه به ریز بافتی و رنگ زمینه این فرش باعث شده است که این فرش زیبا م مورد توجه خانواده ها و هم مورد توجه عروس و دامادها واقع شود.

بهترین فرش 1500 شانه کاشان

طرح گلاریس، فرش ۱۵۰۰ شانه طرح نایین با حاشیه جدید

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح گلاریس کد ۶۰۹۰: فرشی پر از طرح و نقش از مجموعه فرش های ۱۵۰۰ شانه با چندین رنگ بندی شاد برای کسانی که فرش شاد را میپسندند. علاوه بر طرح های پررنگ، در زمینه فرش طرح هایی کمرنگ و لایت دیده می شود که زیبایی خاصی به فرش داده است. این فرش ۱۵۰۰ با ایده برداری از طرح اصیل نایین و با تغییر در ترنج و حاشیه فرش به یکی از زیباترین و بهترین فرشهای ۱۵۰۰ شانه در سال ۱۴۰۰ تبدیل شده است. گل های برجسته این فرش حالت سه بعدی زیبایی در این فرش ایجاد کرده است. طرح های اسلیمی به کار برده شده در این فرش نیز حس طبیعت و دلگرمی خاصی القا می کند.

بهترین فرش 1500 شانه کاشان

طرح باغ جان، فرش ۱۵۰۰ شانه طرح لچک و ترنج

یکی از پرفروش ترین طرح های فرش محتشم طرح باغ جان است که به صورت برجسته و در ۴ رنگ جذاب و دلبر بافت و عرضه می‌شود. این طرح در ابعاد مختلف استاندارد و غیر استاندارد قابلیت بافت دارد. طرح باغ جان ۱۵۰۰ شانه و تراکم ۴۵۰۰ دارد و با الیاف ۱۰۰% اکریلیک بافته شده است. این فرش با نقش اصیل و کلاسیک افشان در رنگ‌های زمینه نقره ای، کرم، متالیک یادودی و اطلسی (سرمه‌ای) عرضه می‌شود. طرح باغ جان طرحی هشت رنگ است که شما می توانید آن را در پالت طبیعت پیدا کنید. این طرح مناسب فضاهای سنتی و مدرن بوده و باعث بزرگتر دیده شدن فضای اطراف شما شود. اگر هنوز درمورد خرید فرش مناسب سوال دارید می توانید مطلب راهنمای خرید فرش را مطالعه کنید.

زیباترین فرش 1500 شانه

خرید زیباترین فرش ۱۵۰۰ شانه

شما عزیزان طبق نیاز خود می توانید از بین فرش های ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۲۰۰شانه و ۱۵۰۰ شانه فرش مورد نظرتان را تهیه کنید. در صورت وجود هرگونه سوال همکاران ما در بخش مشاوره و فروش از روش های زیر در خدمت شما عزیزان هستند و باعث خوشحالی ماست در مسیر خرید فرش ماشینی راهنمای شما باشیم. دقت کنید تمامی فرش های هایپرفرش فرش اکریلیک است که از نخ صددرصد اکریلیک هیت ست شده تهیه شده که بهترین کیفیت الیاف را داراست. به همین سبب تمامی محصولات گارانتی ۵ ساله دارند و شما عزیزان بدون هیچگونه نگرانی می توانید خرید فرش مورد نظرتان را انجام دهید.
• تماس با شماره های ۰۳۱۳۵۲۲۹۲۴۴ یا ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶
ارتباط مستقیم با ارسال پیام در واتساپ از طریق شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶
• ارتباط مستقیم با پشتیبانی آنلاین در وبسایت
• ارسال ایمیل به info@hyperfarsh.com
• مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه مرکزی هایپر فرش به آدرس : اصفهان، خیابان جی، صد متر مانده به چهار راه اریسون، فروشگاه مرکزی هایپر فرش

ساراترابی نویسنده مطالب سایت
نویسنده مطالب

بهترین فرش 1500 شانه قیطران

  • فرش 1500 شانه ضخات کمتری دارد؟
    بله فرش 1500 شانه تعداد گره های بیشتری دارد و این گره ها باید با نخ ظریفتری بافته شود. به همین علت ضخامت فرش کم می شود اما در عوض مقاومتر و زیباتر می باشد.
  • فرش های هایپرفرش گارانتی دارد؟
    بله تمامی فرش های هایپرفرش دارای 5 سال گارانتی می باشد. که البته با وجود نخ اکریلیک ماندگاری چنددهه دارند.

4 دیدگاه در “زیباترین و بهترین فرشهای ۱۵۰۰ شانه کاشان

  1. زهره تبری گفت:

    سلام ممنون بابت اطلاعات کاملتون من فرش اول دوسداشتم به نظرم خیلی قشنگ بود. دیدم تخفیف هم داره فرشاتون درسته؟

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام و درود بله دوست عزیز در جشنواره فروش اینترنتی بر روی تمامی فرش ها ۱۰ درصد تخفیف محاسبه می شود و این بسیار موقعیت خوبیست برای خرید بهترین فرش ها.
      درخدمتتون هستیم.

  2. رضا طاووسی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    مطلبتون مفید بود. ممنون میشم اگر فرش های جدید قیطران رو هم معرفی کنید.
    موفق و پیروز باشید

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام ممنون از حسن توجه شما
      کاکسیون جدید فرش قیطران نیز در قالب مقاله در خدمتتون قرار گرفته. میتونید برای مشاهده به وبلاگ و پس از اون روی جدیدترین فرش قیطران سال ۱۴۰۰جدیدترین فرش های قیطران سال ۱۴۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *